FAQ

FAQ

Wat moet ik doen bij diefstal of vermissing van de apparatuur?
Meld diefstal of vermissing altijd direct aan ons. Indien u verzekerd bent zal uw verzekering de schade uitkeren. Indien u niet verzekerd bent en Playstationhuren.nl kan de schade verhalen op haar eigen verzekering dan is de schade verzekerd. Indien beiden opties niet mogelijk zijn wordt de schade op u als huurder verhaald.
Ben ik verzekerd tegen schade en diefstal van het gehuurde product?
Uitsluitend als er sporen van braak zijn, u direct aangifte doet bij de politie en het proces verbaal ter beschikking stelt aan Playstationhuren.nl
Moet ik borg betalen als ik een product huur?
Als uw bedrijf ouder is dan vijf jaar en door de kredietcheck komt, dan kunt u huren zonder een borg te hoeven betalen.
Kan ik als particulier huren?
Nee, we verhuren alleen aan aan bedrijven en instellingen.
Is een offerte automatisch verbonden aan een reservering van het product?
Nee, een offerte dient altijd door de klant ondertekend te worden of per mail geaccordeerd.
Wat gebeurd er als er een storing is met een product?
Gedurende de verhuurperiode krijgt u volledige service & support op afstand.
Hoe wordt het apparatuur opgeleverd?
Alle geleverde apparatuur wordt plug & play opgeleverd.
Leveren jullie ook in het buitenland?
Playstationhuren.nl levert ook in België.
Moet ik zelf het vervoer verzorgen?
Dat mag, maar het hoeft niet. Playstationhuren.nl beschikt over een eigen logistieke dienst die zorg draagt voor de aflevering, de installatie en het weer ophalen van de apparatuur.
X